actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Just Comments...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th January 2007, 13:53
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633
Vrouw overleden na wedstrijd water drinken

Vrouw overleden na wedstrijd water drinken

SACRAMENTO - In het Californische Sacramento is een 28-jarige vrouw overleden na een door een radiostation uitgeschreven wedstrijd water drinken, waarbij het de bedoeling was zoveel mogelijk water te drinken zonder te plassen.
De deelnemers konden een Nintendospel winnen. De vrouw werd uren na de wedstrijd dood in haar huis aangetroffen. Medisch onderzoek duidt op een watervergiftiging. Hoeveel water de vrouw heeft gedronken, is niet bekend. Ze laat drie kinderen achter. De wedstrijd werd door iemand anders gewonnen.

Bron: www.destandaard.be

Ik wist niet eens dat dit kon
Doet wel 2x nadenken hoop ik voor de opdrachten voor de volgende doop...
Onschuldig ogende dingen kunnen soms wrede, onverwachte gevolgen hebben...
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 2nd February 2007, 12:00
Dennis Broos's Avatar
Dennis Broos Dennis Broos is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: arendonk
Posts: 140
Ja ik had hier al eens iets over gehoord: als je meer dan 2 ŕ 3 liter water na elkaar opdrinkt dan kan je sterven, niet voor niets dat ik na 1,5 liter al buikpijn had vreemde dood vreemde dood!!!
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 6th February 2007, 10:59
pino pino is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Dec 2006
Locatie: Nijlen
Posts: 83
Ik snap niet dat het radiostation in kwestie niet beter nadenkt over de wedstrijd en eventuele gevolgen of neveneffecten ervan opzoekt. Want ik denk dat de meeste mensen toch wel weten, wat er kan gebeuren als je teveel water drinkt
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 7th February 2007, 15:40
bas van gorp bas van gorp is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2006
Locatie: grobbendonk
Posts: 167
Aiai...

Sorry, maar ik vind dat het radiostation weinig schuld treft! Vragen zij dan om je dood te drinken? En dat voor een dom nintendospel!
Echt dom vind ik dat!
Groetjes Bas
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 8th February 2007, 09:50
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633
Citaat:
Orgineel gepost door bas van gorp
Vragen zij dan om je dood te drinken?

In tegenstelling tot wat Pino beweert, zijn er volgens mij niet veel mensen die weten dat je je kan dood drinken aan water. Ik wist het ook niet. Dus ja, ik vind dat het radiostation schuld treft door niet op voorhand op de eventuele gevaren te wijzen.
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
  #6  
Oud 8th February 2007, 15:36
koenmaes8 koenmaes8 is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: arendonk
Posts: 166
wedstrijd

Sorry, maar ik kan me toch het beste vinden in de mening van Bas. Waarom zou het radiostation hier nu schuld aan treffen? En de mening van Dennis kan ik ook niet volgen 2 tot 3 liter water en dan dood? Dan had ik al lang dood moeten zijn van bier...
Met citaat antwoorden
  #7  
Oud 8th February 2007, 17:07
MinkeVanHoof's Avatar
MinkeVanHoof MinkeVanHoof is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Zandhoven
Posts: 281
Als je ongeveer 5-6 liter water op een dag drinkt dan is dat zeer ongezond. Je droogt namelijk uit en je nieren kunnen die hoeveelheid niet meer aan.
Was het voor een nintendospel of voor de nieuwe nintendo Wii? Dat lijkt me veel logischer, die zijn schaars op de moment en zeer fun plus die zijn net iets duurder dan een spel op zich. Mensen doen zotte dingen soms, maar wie hier de schuld zou treffen is iets waar je lang kan over discussieren...
Met citaat antwoorden
  #8  
Oud 8th February 2007, 21:04
Ann Van der Flaas Ann Van der Flaas is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2005
Locatie: Herentals
Posts: 136
Logisch?

Op zich is het wel heel logisch hoor, alleen, mensen denken er zo niet over na. Als je een stervende plant water geeft, herleeft die, waarom? Wel, omdat hij al het water in zijn cellen opneemt en daardoor terug een 'stevige' indruk geeft.
Wat gebeurt er als je een mens massa's laat drinken, zonder naar het toilet te gaan? Idd, neemt water op in cellen en zwelt enorm op. Cellen hebben een grens... en barsen open als je hierover gaat...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:58.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.