actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #3  
Oud 11th May 2017, 19:31
stien.d*kinderen stien.d*kinderen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Ravels
Posts: 98
Ik ben het volledig eens met beide meningen. Als leerkracht heb je zeker en vast een enorme werkdruk en ik ben blij dat men hier iets aan wilt doen. Desalniettemin is het niet de enige job met een hoge werkdruk. Ik denk maar aan metsers die om 5uur moeten opstaan en de rest van de dag in de volle zon moeten werken. Ik denk dus dat elk beroep zijn voor- en nadelen heeft.
Ik heb zelf al de nadelen van het lesgeven ervaren en dat is voor mij zeker ook de werkdruk. Deze werkdruk is uiteraard niet fijn, maar dit heb ik er graag voor over. Ik doe de job namelijk super graag en hierdoor sta ik niet meer zoveel stil bij deze werkdruk.
Dat vele mensen het beroep van leerkracht zien als een levenslange vakantie, vind ik zeker niet correct. Ik vind dat mensen het beroep van leerkracht meer moeten zien als een volwaardige job en niet als een plan B voor wanneer je je eigen job beu bent. Daarom ben ik zeer blij dat het beroep leerkracht en de bijkomende druk meer en meer in de actualiteit komen. Hierdoor zien mensen hopelijk dat wij ook een zware job hebben, waaraan ook nadelen zijn gekoppeld.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:41.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.