![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Het is wel een mooi symbool voor de landen in Afrika, hopelijk dat het in het echt dan ook zo mag zijn in het vervolg. Ik stel mij toch twijfels bij de kostprijs van dit alles. Volgens mij zijn er een heel aantal landen die hier geld in gestoken hebben, die beter hun geld steken in de welvaart van hun burgers. Er zijn zo veel arme mensen in sommige delen van Afrika dat ik armoedebestrijding de grootste noodzaak vind. Pas wanneer iedereen op een menswaardige manier kan leven, kan er geld vrijgemaakt worden voor minder dringende zaken zoals internet.
|
|
|||
|
|||
Raar??
Ik vind het persoonlijk toch ook een rare investering. De meeste mensen ginder hebben nog geen pc! En in de rest van de wereld is de logische opeenvolging toch geweest: eerst pc en dan internet, Of niet soms? Het grootste percentage van de inwoners heeft nog geen geld om een pc te kopen, laat staan kleren en eten te kopen!! Een rare beslissing, maarja elke stap vooruit is er tenslotte toch één vooruit. Lang leve progressie!
Cheers! |
|
|||
|
|||
Ik vind dit een zeer goede investering. Mijn tante is juist van Afrika, uit Ghana. Ze ging daar regelmatig naar een internet café zitten, dit internet was zo traag en werkte de helft van de tijd niet.
Er zijn een paar internet cafés die daar gratis zijn voor de plaatselijke bewoners, en voor de bezoekers van andere landen dan wel geld kost. Dit vind ik natuurlijk goed, zo kunnen arme en rijkere mensen op het internet. De armen mogen natuurlijk ook geld geven wanneer ze genoeg verdient hebben die week. |