|
|
|||
|
|||
Het Nieuwe Schrijven
Hoogst interessante bijlagen bij De Standaard vanaf deze week. Volgens mij zeker nuttig voor leerkrachten, aangezien zij toch het goede voorbeeld moeten kunnen geven.
Groetjes, Thomas. Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan kan je al beginnen met na een aanspreking of een slotformule de komma weg te laten Ik ben ook wel geďnteresseerd, maar heb helemaal geen abonnement. Zou je dat ook krijgen als je gewoon een losse krant in de krantenwinkel koopt?
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Aanspreking was in dit geval niet nodig en volgens mij mag die komma er wel staan.
Los daarvan: ja er zit elke dag een nieuw deeltje als bijlage bij De Standaard van die dag. Dus je kan de delen ook afzonderlijk kopen, zonder abonnement. Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Klopt, was ook maar om mijn 'tip' een algemener karakter te geven. Citaat:
Volgens jou misschien wel, maar volgens de BIN-normen niet Overigens kwam de vakverantwoordelijke Nederlands vandaag met de vraag of ik geďnteresseerd was in deze bijlage, want ze had van de school de mogelijkheid gekregen om deze voor 10 personen te bestellen. Dus nu heb ik ze ook Heb ik vandaag ook nog eens ontdekt dat de school Lijn-abonnementen terugbetaalt, het kan niet op!
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit gaat even niet meer over het onderwerp, maar ik vind het minstens even interessant. Betaalt de school echt Lijn-abonnementen terug? Dus ook een BuzzyPazz? Dat zou aangenaam zijn, zeker omdat ik die 159 EUR volledig zelf moet betalen... Dus als ik ze kan terugkrijgen, wil je laten weten hoe? Groeten en bedankt voor de reacties tot dusver |
|
||||
|
||||
Citaat:
't Is te zeggen... voor afgestudeerde leraars die hun boterham verdienen in 't onderwijs wel ja