Enkele post bekijken
Oud 3rd May 2015, 12:14
m#thias.van nuffelen m#thias.van nuffelen is offline
Registered User

Net als I*e vind ik dit ook een zeer goed initiatief. Brussel is onze hoofdstad en ik ben daarom zeer blij dat zij als eerste stad dit initiatief neemt. Niet alleen gaan ze de zwakke weggebruikers enorm helpen maar ze zullen ook het aantal verkeersongevallen met fietsers enorm beperken. Door dit initiatief zullen meer mensen geneigd zijn om eindelijk een de fiets naar het werk te nemen. Niet alleen is dit goed voor de conditie en de gezondheid van de werknemers maar het is ook goed voor het verkeer, er zal dus minder verkeer op de wegen zijn. Natuurlijk weet ik dat dit in het begin door niet zoveel mensen zal gebruikt worden en de impact op het verkeer niet zo groot zal zijn, maar alle kleine beetjes helpen. Tot slot hoop ik net zoals I*e dat andere grote steden dit voorbeeld gaan volgen, het voorbeeld is gezet door onze hoofdstad en dit initiatief telt heel veel voordelen. Wanneer de andere grote steden in ons land dit voorbeeld volgen zullen de positieve gevolgen die er nu in Brussel gaan komen ook voor hun van toepassing zijn.
Met citaat antwoorden