24th October 2012, 17:25
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Mol
Posts: 141
|
|
We kunnen in het algemeen stellen dat de laatste jaren de media sterk aan het commercialiseren zijn. Deze stijgende commercialisering zie je voornamelijk op zenders zoals VTM en dan vooral op het gebied van reclame. De reclame wordt steeds uitgebreider en begint steeds meer mensen te ergeren. Het is dan ook een logisch gevolg dat mensen die zich doodergeren aan de reclame bij een opgenomen programma de reclame liever doorspoelen dan er onnodig naar te kijken. Natuurlijk houdt je hierbij de bedrijven niet tevreden. Zij betalen immers voor publiciteit door middel van reclame en krijgen deze in vele gevallen niet. Ik vind het dan ook niet meer dan logisch dat de bedrijven, die veel geld neertellen voor de reclame, vragen om iets te kunnen veranderen aan het systeem.
Ik vind het dan niet onterecht om de klanten te laten betalen voor het kunnen doorspoelen van reclame. Als Telenet of Belgacom dit bij het invoeren van de digibox al had gedaan dan had er geen haan om gekraaid maar omdat het hier gaat over een aanpassing en beperking van het bestaande programma komt hier heel wat tegenkanting op.
|