5th October 2004, 22:50
|
 |
UDHR - art. 19
|
|
|
|
Citaat:
Originally posted by Davy V.H.
En jij sprak over arrogantie?
|
Heeft weinig met arrogantie te maken, meer met terechte eisen. Ik denk echt niet dat je mij arrogant kan noemen omdat ik vind dat de Walen wel een heel pak minder noten op hun zang moeten hebben, zeker als je weet dat WIJ ervoor zorgen dat zij de stempel "3e wereld land" niet krijgen opgedrukt.
De Walen zijn arrogant. Ze zeggen radicaal 'NON' op zowat elke communautaire eis, en als ze dan toegeven dan krijgen ze nog enkele miljarden EXTRA bovenop wat ze al krijgen. Als jij je daar geen vragen bij stelt, mij goed. Maar als je vind dat ik arrogant ben omdat ik dat wel doe, dan denk ik dat het probleem bij jou ligt.
Citaat:
Ik denk dat jij blij zal zijn dat er binnen enkele jaren kolonies op de maan en mars zullen zijn. Ver weg van andere mensen die anders zijn...
|
Mmmh... nah, toch maar niet... afsplitsen zou al voldoende zijn.
Toch maar even vermelden dat ik absoluut niks heb tegen mensen die anders zijn of anders denken, als dat wel zo was dan zou ik mijn tijd niet in deze discussie steken. Het verschil met de Walen ligt 'm in z'n cultuur. Wij hebben al evenveel gemeen met hen dan met de inwoners van Burkina Faso.
|