Enkele post bekijken
  #2  
Oud 18th April 2011, 22:34
Ruben Slegers Ruben Slegers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Arendonk
Posts: 72
Ik heb zelf deelgenomen en naar mijn mening was het vervoer voor de deelnemers (verschillende toegangsroutes, pendelbussen, P&R's,...) zéér goed georganiseerd. Zo te horen was dit voor de niet-deelnemers veel minder van toepassing. Het werd dan ook nog eens een pak drukker op de baan, omdat er ter hoogte van Wommelgem nog eens een ongeval gebeurd was ook. Daarbij komt dat er heel wat wegen afgesloten waren, wat uiteraard zorgt voor een enorme drukte.
Ik neem de organisatoren eigenlijk niets kwalijk. Het evenement is maar eenmaal per jaar, dus het kan volgens mij geen kwaad om deze regeling voor één dag te treffen. De (meeste) mensen die toch in de file stonden moeten eigenlijk niet klagen. De datum voor dit evenement ligt al meer dan een jaar vast en je weet al even lang vooraf welke wegen al dan niet toegankelijk zijn. Wat de organisatie misschien wel kan doen, is een aantal alternatieve routes voorstellen. Deze kunnen mensen die normaal Antwerpen zouden moeten passeren dan raadplegen om de drukte te vermijden.
Wat misschien ook nog anders kan, is de regeling van de pendelbussen. Toen wij met de pendelbus van de finish terug naar Kinepolis werden gebracht, werden alle kruispunten voor ons vrijgemaakt door agenten op een motor. De bussen konden hierdoor zomaar doorrijden en moesten nergens wachten. Gevolg: extra wachttijden voor mensen die met de auto voorbij kwamen. Volgens mij was dit wel overbodig, dus daar zouden de organisatoren volgend jaar volgens mij wel een toegeving doen.
Met citaat antwoorden