24th November 2010, 09:42
|
Registered User
|
|
|
|
Mogelijke seksmoord op tieners schokt Duitsland
Persoonlijk vind ik dat er tegenwoordig steeds meer en meer gruweldaden op de proppen komen, en de gruwel neemt ook steeds maar toe. Wat is de inspiratie van deze mensen om zoiets te doen? Tegenwoordig haal je enkel de media door spectaculair en origineel te zijn ... Dit gaat er volgens mijn mening wel zwaar over.
Deze seksmoord is nog maar gruwelijk als je de titel enkel leest. Ik vind dat er dringend iets moet gebeuren want tegenwoordig hoor je het ene drama na het andere. Zoals ook al is aangehaald, een beetje Dutrouw principe dat zich herhaald. Er zijn inderdaad zieke mensen die rondlopen, maar binnenkort voelt niemand zich nog veilig.
Het fijne zullen we er hoogstwaarschijnlijk nooit van horen, maar toch moet er onderzoek komen. Ikzelf ben nog maar 18, ik zou later graag zelf kinderen willen en ik heb bij wijze van spreken nu al schrik om ze te laten rondlopen uit schrik voor zo'n mensen.
Bovendien waren dit echt nog kinderen van 13 & 14 jaar, dit is toch ongewoon. Jammer genoeg kunnen we er niet veel aan doen! Enkel maar opletten en uiteraard voorzichtig zijn!
|