Enkele post bekijken
Oud 5th November 2009, 13:01
Griet.Borgmans Griet.Borgmans is offline
Registered User

Ik snap niet dat zoiets kan gebeuren. Als je met muizen zit, is het logisch dat je die kwijt wil geraken. Dat je het met gif doet, snap ik ook nog. Maar als je veel kinderen om je heen hebt, zou je toch verwachten dat ze de kinderen ergens anders zetten? Of dat ze de kinderen uit de buurt houden van het gif?

Ik ben het eens met Ashley dat dit niet opgeblazen mag worden! Dit gaat de crèches in het algemeen in een slecht daglicht zetten. Ouders gaan inderdaad geen crèches meer vertrouwen en zullen hierdoor andere oppassers moeten zoeken.

Ik heb altijd het geluk gehad dat ik bij mijn 4 grootouders terrecht kon. Toen ik nog een baby'tje was, brachten mij ouders mij naar mijn grootouders als ze gingen werken. Na het school kon ik ook altijd bij hun terrecht. Ook als ik ziek was, verzorgden ze mij. En ik was niet alleen. Mijn broer, mijn 2 jongere neefjes en 2 jongere nichtjes waren daar ook altijd. Mijn grootouders stonden, en staan nu nog, altijd klaar voor ons!

Ik ben dus nooit naar een crèche geweest. Een babysitter heb ik ook nooit gehad omdat er altijd wel een tante of een grootouder op mij en mijn broer kon komen passen.
Met citaat antwoorden