24th March 2009, 17:40
|
Registered User
|
|
|
|
Klikspaan, boterzwaan!
Ik ben het ook eens met de klikster. Ik denk dat het best wel frustrerend moet zijn als je aan een examen bezig bent, in volle concentratie, je bent hard aan het nadenken en dan zie je je buurman vlotjes zijn gsm bovenhalen en nog veel vlotter antwoorden op de vragen. Ik weet niet of ik effectief zou klikken, maar ik kan mijn mond ook niet houden. Dus zou ik het tegen iedereen gaan vertellen, zodat die andere student het misschien wel eens warm krijgt en meer op zijn tellen gaat passen. In het secundair durfde ik ook wel eens te spieken, of met mijn buur samen te werken op een test of examen. Maar dat vind ik nog anders, met de examens heb ik maar 1 keer echt gespiekt, ik durfde het gewoon niet  ... En inderdaad, als je rechten studeert en je fraudeert al tijdens je studies... Dat is geen groot voorbeeld! Net zoals studenten lerarenopleiding die niet naar de les komen, overal te laat komen ... Maar zo'n toestanden heb je wel in elke opleiding. Spieken in de lerarenopleiding zou misschien nog goed van pas komen... Zo kunnen we zelf misschien sneller leerlingen opsporen die het ook doen  .
|