Enkele post bekijken
Oud 24th December 2008, 20:17
Billy Bosmans Billy Bosmans is offline
Registered User

Wat jullie nu gaan lezen zullen de meeste onder jullie misschien verbazen.

Ik lachte om de reacties van Sarina en Coleta. Ik zal wel vertellen waarom maar eerst heb ik een paar vragen.

Waarom doen mensen dingen zoals albino's doden voor ledematen af te hakken? Wat drijft hun wat zijn die moordenaars situaties? Waarom heeft die president toen nog niets gedaan?

Als jullie hebben geschreven wat jullie denken vind ik jullie denken wel beperkt want mensen hebben gelijkaardige dingen gedaan in het verleden en ik spreek niet van honderden jaren. Maar ik bedoel niet menselijk slachtoffers, ik heb het over dierlijke. Hebben mensen niet in het verleden dieren vermoord om hun pels, hoorns of andere dingen.

Hier is bewijs van hoe slecht het gaat in de derde wereld landen, als men mensen moeten doden als dieren om hun pels om misschien nog genoeg geld te krijgen. Dat is misschien een drijfveer of het is gewoon om meer geld te verdienen.

Voorkomen is beter dan genezen zeggen ze, haha, de president heeft al zoveel keer gewaarschuwd en toch deed hij niets. Hij heeft misschien andere belangrijke problemen maar toch als hij wist dat het al een tijd bezig was WAAROM deed hij dan niets? Je ziet wat er is van gekomen.

Wij zijn allemaal mensen onze ziel is allemaal hetzelfde, mijn ziel is hetzelfde waard als dat van de koning. Het verschil met de koning is dat hij een andere functie heeft een andere positie daarom is hij zo 'waardevol'. Maar als ik moest kiezen tussen het redden van de koning of een pas geboren baby zou ik niet twijfelen en de baby redden.

Ik zeg hier niet dat ik een zwarte zie als een blanke of een Chinees voor een Belg, ik heb ook mijn eigen vooroordelen maar we zijn allemaal hetzelfde, wij bestaan allemaal uit hetzelfde materiaal. Er bestaan afwijkingen je moet mensen niet daarom benadelen, ik heb dingen als dit een keer gezien en meegemaakt. Ook al denk ik anders ik zou mijn nek durven uitsteken voor onschuldige mensen maar ik heb hier geen macht om iets aan die situatie te doen.

(Ik excuseer me voor mijn reactie als die wat te ver ging, sorry)
Met citaat antwoorden