Enkele post bekijken
Oud 29th November 2008, 12:53
Ellen Brosens Ellen Brosens is offline
Ellen Brosens

Bod van 46.000 euro voor horrorhuis Marc Dutroux
Donderdag vond in Charleroi de openbare verkoop van het huis van Marc Dutroux plaats. Het pand ligt in Sars-La-Buissière.
De eerste openbare verkoop van het huis was een maat voor niets gebleken. Het hoogste bod was toen te laag. De gemeente Lobbes bracht donderdag op de tweede openbare verkoop een bod van 46.000 euro uit op het pand. De gemeente zegt tevreden te zijn met die prijs
Tenzij er binnen de 15 dagen iemand een hoger bod doet, wordt Lobbes de nieuwe eigenaar van het horrorhuis. Het is niet duidelijk wat de bestemming van het huis wordt.
In de tuin werden in 1996 de lichamen van de ontvoerde kinderen Julie en Mélissa gevonden én dat van Bernard Weinstein, een handlanger van Dutroux.

bron: www.gva.be

Eigen mening

Ik snap al niet waarom ze een huis als dat verkopen en wie zo iets koopt begrijp ik ook al niet. Ik weet nu natuurlijk niet wat de gemeente van plan is met de eigendom te doen. Maar ik hoop dat ze het dan desnoods afbreken. De persoon die het ooit in zijn hoofd haalt om van zo'n huizen een museum of iets dergelijke te maken is goed ziek in zijn hoofd.
Met citaat antwoorden