Enkele post bekijken
Oud 17th November 2004, 16:04
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Gisteren hadden we rond heel het blackboard en edumail gedoe enz ook een discussie op ons kot : het feit dat we zelf alle lessenroosters moeten afdrukken e.d

2jaar geleden en vorig jaar de eerste twee periodes, werden de lesseroosters gewoon uitgedeeld aan ons.
Nu moeten wij op internet gaan, naar toledo surfen, daar de lesseroosters gaan zoeken, en zelf afdrukken.

In onze klas was het grote probleem dat slechts enkele zich in de cursus had "enrolled" of er om een of andere duistere reden in zijn verzeild geraakt, maar de anderen geraakten er op geen enkele manier in.
gevolg: slechts enkelen wisten wat hen de volgende weken te wachten stond(kenden de lesserooster dus),
Wij mochten de lesserooster gelukkig dan van hen kopieren of overschrijven!(dank u lieve klasgenootjes)
prob is intss opgelost door dit te melden aan Joeri Meynen, maar dan nog vind ik het straf dat wij dit allemaal opeens zelf moeten afdrukken!

Mij niet gelaten hoor, om zelf geen inkt en papier te verspillen, druk ik het gewoon af op school.
Ik ben nog altijd maar een arme student en inktcardridges zijn nog steeds niet als appels van de bomen te plukken!