Enkele post bekijken
Oud 15th November 2004, 16:30
yannick.staelens's Avatar
yannick.staelens yannick.staelens is offline
Registered User

Volgens mij word er op Vorselaar gedacht.. Er zijn genoeg pc-ruimtes in de school zelf! Blijf een uurtje per dag langer op school en maak de taken op school!..
Allemaal goed en wel maar persoonlijk maak ik taken liever thuis EN wat te doen met aankondigingen???
Een mooi voorbeeld: Ik moest normaal voor mijn volgdende stage Ges. geven. Ik had op school mijn lesaanvraag ingediend vorige week maandag. Een heel week heb ik aan het wachten geweest op dit papier. Nu had ik vandaag observatie..gisteren ging ik nog eens kijken welke klas ik moest zijn... Blijkt nu dat mijn les gewoon veranderd is op een ander uur en een ander vak???!!!
Wat als mensen dit thuis nu niet kunnen nakijken en op deze manier een verkeerde les voorbereiden en naar de verkeerde les gaan observeren? Je zit niet constant op het internet in de school e?
Dit wordt allemaal wel verwacht van ons... Maar het is absoluut niet haalbaar om elke dag ALLES na te kijken op veranderingen!! Als je daarboven geen internet thuis hebt lijkt mij dit een complete HEL!!!