Enkele post bekijken
Oud 19th May 2006, 19:24
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
Administrator

Stuur een bericht via ICQ naar Wouter Stuur een bericht via MSN naar Wouter
Citaat:
De gedachte van een politieke partij die zijn standpunten steunde kan, samen met al jouw vermelde 'infobronnen', wel de aanleiding of toch op zijn minst de druppel zijn geweest die de spreekwoordelijke emmer deed overlopen.

Key-word. Kan, maar is het daarom zo? De heisa die partijen en bepaalde redacties rond deze grote 'kan' maakten de afgelopen week, deed me meer vermoeden dat ze ervan uit gingen dat het zo WAS, omdat ze het zo wilden. Wie weet wat gaat er om in het hoofd van iemand die flipt. Voor hetzelfde geld, ben ik zeker van, voor hetzelfde geld had deze jongen medeleerlingen beginnen afknallen. In de VS zijn er ontelbare gevallen van mensen die totaal door het lint gaan en eender wie beginnen te executeren op straat. It's flooding with cases. Het is iets heel typerend voor de strange days waarin we leven. In Duitsland niet kort geleden ook een jongere die de school binnenwandelt en in het rond begint te schieten met als enige bedoeling zo de dood in te gaan. Ja, ook blond met blauwe ogen jongens en meisjes, alles wat bewoog moest eraan geloven. En wat vonden ze op die gast z'n kamer? Allemaal extreem racistische shit, en geloof me vrij, de 'voorbode' (of however het VB krantje noemt) smelt als sneeuw voor de zon in verhouding tot dat soort rommel.

Citaat:
Maar dan is er al zeker geen kans meer dat er een partij aan de macht komt die discriminerende maatregelen zal invoeren...

Een partij komt niet aan de macht, een regering komt aan de macht. Ik ben er zeker van dat eender welke partij waarmee ze in een regering zouden stappen elke pur sang discriminerende maatregel zal afwijzen. Een regering valt over zo'n zaken. En dan zou het wel eens heel snel afgelopen kunnen zijn met het VB succesverhaal. Veel effectiever.

En trouwens, denk je dat die mensen ineens allemaal hand in hand gaan lopen met de allochtone gemeenschap? Denk je dat er geen alternatief komt dan? Komaan zeg.
Met citaat antwoorden