19th May 2006, 18:54
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Wouter
Je zegt nu dat zijn gedachtengoed in stand is gehouden door het VB. Wat is zijn gedachtengoed? Wie weet zat die jongen heelder nachten op KKK websites of white power rommel. Uit wat voor mensen bestond zijn vriendenkring, wat was de situatie thuis, hoe is hij opgevoed, had hij al negatieve aanvaringen met allochtone jongeren, etc etc... Als je hierin duikt dan ga je pas echt op Hans stoten, de reden waarom hij flipte en wat zijn woede in stand heeft gehouden gedurende jaren tot het als een overrijpe puist uiteen spatte.
|
We (of ik alleszins niet) weten inderdaad niet waar hij zijn gedachtegoed haalde. De kans zit er idd dik in dat hij dat op kkk-websites of dergelijke haalde of dat hij slechte ervaringen had met allochtonen.
Ik zeg trouwens ook niet dat VB racistisch is en dat ze moeten verdwijnen, maar het is wel zo dat er een air van racisme over de partij hangt (terecht of onterecht daar kan ik me niet over uitspreken). De gedachte van een politieke partij die zijn standpunten steunde kan, samen met al jouw vermelde 'infobronnen', wel de aanleiding of toch op zijn minst de druppel zijn geweest die de spreekwoordelijke emmer deed overlopen.
Citaat:
Die miljoen en zoveel Vlamingen gaan hierdoor niet van mening veranderen, trust me.
|
Probably not. Maar dan is er al zeker geen kans meer dat er een partij aan de macht komt die discriminerende maatregelen zal invoeren...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|