PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe eerlijk zijn studenten?


Believing Bart
14th March 2009, 18:19
Onder het motto: Let's face the facts! :)

Reacties mogen altijd, verdere specifiëring is niet vereist: Eerlijkheid wel!

wim leenaerts
16th March 2009, 09:48
Waarom had ik dingen moeten verzinnen, de werkelijkheid oversteeg meestal mijn verbeelding ;)
Het zou me trouwens meer werk en tijd gekost hebben om vanalles te verzinnen dan gewoon neer te schrijven wat er echt gebeurd is. Als ik er dan nog wat uit leerde, was dat ook nog eens extra meegenomen :p
Nee, serieus, ik vind dat je er volledig voor moet gaan als je kiest voor het onderwijs. Je verantwoordelijkheid later is te groot om de leerkansen in de opleiding niet optimaal te benutten.

MinkeVanHoof
16th March 2009, 16:19
Ik sluit me aan bij Wim. De dingen die gebeuren kan je meestal niet verzinnen. De dingen die gebeuren zijn soms zo ongewoon en overwachts dat je dit op voorhand niet kan zeggen.
Het enige wat ik wel al eens gedaan heb is dingen gebruikt zonder ze vooraf te plannen. (terwijl je het meestal vooraf moet plannen)
Ik heb veel geklaagd en gevloekt op taken, dat wel ja. Maar uiteindelijk kom je (meestal) tot de conclusie dat het een doel had.
Daarbovenop heeft het ons stressbestendiger gemaakt. Je leert omgaan met zoveel takenlast en zoveel verschillende taken te combineren.

Kenny
16th March 2009, 16:39
Natuurlijk heb ik wel eens iets verzonnen om ergens niet aanwezig te moeten zijn.

karenwolput
17th March 2009, 23:05
Na vandaag en morgen zullen er veel 3 BASO'ers JA of ja/nee moeten antwoorden :D :D

janavanranst
18th March 2009, 16:18
Langs de andere kant zijn er sommige taken waar je wel moet fantaseren om aan de eisen te voldoen. Niet iedereen heeft alles al meegemaakt in zijn lessen...