actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 20th December 2014, 11:37
s*ppe.cools s*ppe.cools is offline
Registered User

Waarom doet het uitzicht er toe? Ik vind het zelfs jammer dat men deze groenten en fruit goedkoper moet verkopen om ze toch maar te kunnen verkopen. Ik voel me zelfs soms schuldig als ik mijn eten niet op krijg. Sommige mensen mogen blij zijn als ze een beetje kunnen eten. Denk maar aan de minderbedeelden die hier naar de voedselbank moeten gaan om toch maar iets te kunnen eten, maar dan kunnen we ook denken aan de mensen in Afrika die soms omkomen van de honger.
Doet het uiterlijk er echt toe? Volgens mij zou het uiterlijk er absoluut niet meer toe doen als er een voedselschaarste is in België. De smaak is hetzelfde, maar we willen de lelijke dingen niet opeten. Zeer jammer, me dunkt.

Zoals Koen Wouters van Clouseau reeds zong: het zit vanbinnen!
Met citaat antwoorden
Oud 20th December 2014, 18:03
l*rs.mijnendonckx l*rs.mijnendonckx is offline
Registered User

Ik heb me vroeger als kind meermaals afgevraagd hoe het komt dat de wortelen in de supermarkt er anders uitzien dan de wortelen die mijn grootmoeder steeds uit haar groententuin haalt. Nu besef ik natuurlijk waarom dit het geval is en vind dit gewoon schandalig. Dit heeft gewoon niets meer te maken met de kwaliteit van het product, maar puur met het uitzicht en dat wat de mensen willen.

Ergens is het ook fout van ons zelf dat we hier nooit vroeger op in zijn gegaan. Je gaat me niet vertellen dat het nooit iemand is opgevallen dat al deze producten regelmatige vormen hebben en er netjes uitzien ...

Als je ziet hoeveel groenten en fruit gewoon worden weggegooid omdat ze geen regelmatige vorm hebben, is dit gewoon schandalig. Ik hoop dan ook dat meerdere winkels dit initiatief zullen volgen.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:26.