actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > Thomas More Kempen > Studentenraad > Acties
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 16th May 2014, 20:40
B*eke Janssens B*eke Janssens is offline
Registered User

Ik ga akkoord met Emilie en Giddy. Vroeger moesten we ook brieven schrijven voor Schrijf-ze-vrijdag maar vaak wisten we niet goed waar het eigenlijk over ging. Het gaat over dingen die wij ons moeilijk kunnen inbeelden. Daarom waren leerlingen vaak niet heel gemotiveerd om te schrijven. Geweld tegen holebi's en transgenders begrijpen leerlingen veel beter. Hierin hebben ze misschien veel meer de neiging om in te grijpen en een brief te schrijven. Dit staat veel meer bij hun leefwereld dan het gewoonlijke onderwerp.
Met citaat antwoorden
Oud 16th May 2014, 21:23
C*arlotte Lodewyckx C*arlotte Lodewyckx is offline
Registered User

Ik heb nog nooit van schrijf-ze-vrijdag gehoord. Ik vind het wel een zeer leuk initiatief. Ik denk dat het een goed idee is van Amnesty International om brieven te schrijven opdat het geweld tegen holebi's en transgenders stopt. Zeker nu dat het onderwerp zeer actueel is door Conchita Wurst die het Eurovisiesongfestival heeft gewonnen. Het is jammer dat holebi's nog steeds niet zichzelf kunnen zijn zonder zorgen. Deze initiatieven zorgen er ook voor dat het onderwerp ook voor holebi jongeren meer bespreekbaar wordt. Ik denk dat het voor veel jongeren nog steeds een moeilijke stap is om hier voor uit te komen. Hopelijk zal dit in de toekomst nog meer geaccepteerd worden.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:05.