![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Ook ik ben voorstander van de stemtest. Ik heb hem zelf voor de eerste keer ingevuld en het geeft een goed beeld weer en verheldert heel wat zaken. Ik moet binnenkort ook gaan stemmen en ben niet zo geïnteresseerd op politiek vlak. De stemtest kan mensen helpen om te zien welke visie van hen het meeste aansluit bij welke partij. Vorig jaar ben ik ook gaan stemmen en kende ik de stemtest jammer genoeg nog niet. Misschien wordt de stemtest populairder omdat er veel mensen hiervan zaken posten op Facebook en dergelijke sociale netwerksites.
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Terwijl Groen het 'eens' is en zegt: "We geven niemand op voor de arbeidsmarkt. Iedereen verdient een goede begeleiding. " Nu ga je me niet vertellend dat Groen ook niet vindt dat vooral degenen die dat zelf wensen begeleid moeten worden. Uiteindelijk zeggen ze hetzelfde, alleen brengt VB een nuance aan die Groen niet vermeld, maar waar zij ongetwijfeld ook achter staan. Ik ben het alleszins met beide eens. ![]() Of wat denk je van deze: Citaat:
Wat voor mij telde was de aanmoeding om te renoveren (ipv te nieuwbouwen), hoe dat bereikt wordt, maakt me niet zoveel uit. Dus uiteindelijk was ik het dan wel eens met Groen. ![]() Onbetrouwbare test dus, het heeft veel meer zin (maar kost veel meer inspanning van de kiezen) om de reacties van de verschillende partijen te lezen en je daar door te laten leiden.
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |