actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 29th March 2014, 20:59
l*tte.demeulder l*tte.demeulder is offline
Registered User

Ik kan me helemaal vinden in het feit dat ze willen dat jongeren meer kilometers hebben gedaan voor ze alleen achter het stuur mogen. Het is vaak zo dat ze te weinig ervaring hebben. Hierdoor kunnen ze situaties slechter inschatten en minder snel reageren. Maar 15 vind ik toch een zeer jonge leeftijd om te beginnen met autorijden. IK denk wel dat ze deze regel op 17 jarige kunnen toepassen. Hierdoor hebben ze al meer ervaring voordat ze echt op de baan komen. En hebben ze nog meer ervaring voor het examen. Ook heb ik geleerd dat ouders zeer gestrest zijn als hun kinderen op de baan moeten. Hierbij kan de 4000 km helpen om de ouders te overtuigen dat de kinderen klaar zijn om zelf op de baan te kunnen rijden.
Met citaat antwoorden
Oud 30th March 2014, 11:30
E*len.backx E*len.backx is offline
Registered User

Mijn eerste gedachte was: ‘Vijftien jaar is veel te jong.” Maar naarmate ik verder ging lezen begon het artikel mij meer en meer te overtuigen. “Door jongeren al op hun vijftiende te laten beginnen met lessen, hebben ze een jaar extra ervaring voor ze alleen de weg op gaan.” Hier ben ik volledig mee akkoord. Ik heb zelf nog maar net mijn rijbewijs behaald en elke dag voel ik nog steeds dat ik beter en beter begin te rijden. Dit komt door dat ik steeds meer ervaring op doe. Dus is het zeker niet slecht om kinderen vroeger te laten rijden maar dit wel onder begeleiding. Oefening baart kunst.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:36.