![]() |
|
|
|||
|
|||
Dergelijke betogingen met geweld bieden uiteraard geen oplossingen voor de betogers. De essentie van de hele zaak gaat op deze manier volledig verloren.
Jammer dat de betogers zelf dit blijkbaar niet goed beseffen want als ze echt iets willen bereiken met hun betogingen zouden ze beter hun doel nastreven op een geweldloze manier i.p.v. de openbare orde te verstoren. Nu hebben ze natuurlijk wel meer aandacht gekregen in de actualiteit maar alleen de manier waarop vind ik betreurenswaardig. |
|
|||
|
|||
Mooi gezegd Jana, ik ben het volledig met jou eens. Ik ken natuurlijk de achterliggende motieven niet van de betogers, wel weet ik dat één ervan de vraag om papieren is. Maar om daarom de boel op stelten te moeten zetten... ? Dat vind ik persoonlijk een brug te ver.
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is het recht op demonstratie/betoging een basisrecht voor elke mens. Cedric, als jij het ergens niet mee eens bent: kom op straat. Je kan mensen veel ontnemen, maar rechten gelden voor iedere mens. In welk land dan ook, van welke afkomst dan ook. Misschien is dat ook eens goed om in te zien ...