actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Wetenschap
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 13th October 2013, 20:36
s*ppe.cools s*ppe.cools is offline
Registered User

Ik vind het straf dat wetenschappers die datum zo al kunnen bepalen. Ik vind zulke onderwerpen zeer fascinerend. Je kan blijven nadenken over het heelal, er is amper vat op te krijgen. Zoals S*phie al zei, is dit niet 'zomaar' een voorspelling als alle anderen. Het is eindelijk wetenschappelijk onderbouwd. Woorden van volkeren als de Maya's moet je met een korrel zout nemen: er zullen ooit wel uitspraken van hen uitgekomen zijn, maar ze waren ontzettend bijgelovig. Het is goed dat deze 'datum' vrij laat is, want dat zou ik niet graag meemaken. Ik denk dat we als mens eerst moeten zien dat wij de aarde zelf niet om zeep helpen. Door de massale vervuiling, de opwarming van de aarde, oorlogen, uitputting van grondstoffen,... Zal de aarde ook aftakelen.
Met citaat antwoorden
Oud 14th October 2013, 22:12
M*thi De Pauw M*thi De Pauw is offline
Registered User

Hupla, dit is tenminste wat anders dan de doemsdagvoorspellingen van de laatste jaren (of van elke tijd om eerlijk te zijn, denk Nostradamus). Dit kan tenminste wetenschappelijk gestaafd worden en heeft niets te maken met religie of het zeer snel verwisselen van de polen en zulke nonsens. En inderdaad, zoals S*ppe al zei, is het ongelofelijk dat we zulke voorspellingen kunnen maken. Ik heb onnoemelijk meer vertrouwen in de wetenschappers bij NASA dan iemand als Patrick Geryl uit Antwerpen.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:25.