![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
#1
|
|||
|
|||
Ik ben heel blij dat uiteindelijk toch één iemand inziet, dat leerkrachten meer betrokken moeten bij de hervormingen binnen het secundair onderwijs. Tenslotte zijn wij diegene die over de nodige kennis en know-how beschikken. Waarom deze dan niet gebruiken?
Verder vind ik het ook een goed idee om lezingen en campagnes te organiseren, om zo de druk op de politici en meer bepaald op Pascal Smets te verhogen. Want als ik kleur moet bekennen, ben ik voorlopig nog niet echt tevreden over de veranderingen die zijn doorgevoerd. Maar misschien ligt het ook aan het feit dat ik nog moet wennen aan het idee. In ieder geval wordt het hoog tijd dat we allemaal samen tot een compromis komen. Want al dat gekibbel leidt ook tot niets!Integendeel! Laatst aangepast door Evelien.Verlinden : 11th October 2013 om 14:48 |
#2
|
|||
|
|||
De Vlaamse regering beschikt over veel ervaringsdeskundigen op vlak van onderwijs. Velen , Waaronder Vera Celis (N-VA), zitten in de Vlaamse regering en hebben dossierkennis over de hervormingen van het onderwijs. In het onderwijskoepel en commissie onderwijs van de Vlaamse regering zitten genoeg ervaringsdeskundigen. Of ik voor of tegenstander ben van de hervormingen, laat ik in het midden.
Toch is het zeer aangenaam om een andere visie over de hervormingen te kunnen krijgen.
__________________
Power is not a means; it is an end. One does not establish a dictatorship in order to safeguard a revolution; one makes the revolution in order to establish the dictatorship. |