![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Nieuw-Zeelandse baby mag niet V8, Anal of Lucifer heten
Ik kan er moeilijk bij dat er ouders zijn die zich er niet voor schamen om hun kinderen belachelijke namen te geven.
Ze lachen waarschijnlijk een aantal jaren met de bedachte naam, waarna het kind er voor de rest van zijn of haar leven ermee is opgezadeld. Overal ter wereld komen speciale namen voor, en ik vind dat de zoektocht naar 'unieke' namen tamelijk belachelijk is. Akkoord dat we niet allemaal Sara, Peter of dergelijk moeten heten, maar ik hoop dat ouders ten minste goed afwegen voordat ze een zekere keuze maken. |
|
|||
|
|||
Ik ben het zeker eens met deze verandering. Ik snap ook gewoon niet dat ouders hun kinderen zo'n belachelijke naam geven.
Net zoals Emilie al heeft gezegd, kan je je dieren zo'n namen geven. Dat snap ik en vind ik ook leuk maar je kinderen is toch wel iets helemaal anders. Die arme kinderen kunnen hier heel lang voor gepest worden en kunnen hier blijvende schade van overhouden. Natuurlijk vind ik ook niet dat iedereen dezelfde naam moet hebben, maar je kan ook een originele naam kiezen zonder dat je kinderen ermee gepest worden. Ik vind het dus heel goed dat ze hier eindelijk verandering inbrengen! |