actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Overige 'milieubijdragen'
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Vorige Post   Volgende Post
Oud 15th April 2013, 22:55
I*ngborg.keynen I*ngborg.keynen is offline
Registered User

WIJ zijn de schuldigen, niet de overheid

Hier ben ik het totaal niet mee eens. De overheid kan vele problemen verhelpen, ja, en vaak zijn zij ook een onderdeel van een probleem doordat ze te weinig geld hebben om te investeren. Maar de overheid kan er niet aan doen dat de lucht vervuild is he. Ik en jij, wij nemen steeds de auto om naar de bakker op de hoek te gaan, wij zijn te lui geworden om de fiets te nemen of te voet te gaan. De overheid steekt al enorm veel tijd en geld in premies voor minder vervuilde auto’s, ze helpen bij het verlagen van buskaarten, ze promoten fietsen, ze organiseren autoloze zondagen, investeren in machines die de lucht reinigen, proberen onze wegen en milieu proper te houden. De overheid doet enorm zijn best en mag volgens mij niet de schuldige zijn in dit probleem. Wij zijn de schuldige, want wij zijn te lui om er ook maar iets aan te veranderen. Dan is het natuurlijk makkelijk om alles op de overheid te steken.
Met citaat antwoorden

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:44.