actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 18th December 2012, 18:01
StijnLauryssens StijnLauryssens is offline
Registered User

Nochtans zal het kind zijn lesje wel geleerd hebben nu.
Jullie rijden zelf allemaal met een auto, stel je voor dat jij opeens schade aan je wagen hebt en er moet opdraaien gewoon omdat een kind het leuk vindt om er sneeuwballen tegen te werpen (denk aan harde ijs achtige ballen die gemakkelijk deuken kunnen aanrichten).
Ik zou het kind zijn adres laten geven of zeggen dat ik anders de politie zou bellen in geval van schade.
Laat de ouders dan maar opdraaien, zij zijn immers verantwoordelijk voor hun kind, en als de ouders slim genoeg zijn leren ze hem hier een duidelijke les uit, zodat hij er de volgende keer nog eens over nadenkt.

Uiteindelijk ligt de oorzaak van dit incident ook bij het karakter van de man, sommige mensen zijn nu eenmaal sneller op de tenen getrapt...
Met citaat antwoorden
Oud 19th December 2012, 00:53
Jens.Mangelschots Jens.Mangelschots is offline
Registered User

Ik vind het enigszins een beetje onrustwekkend dat ik mij hier bevind op een forum voor toekomstige leerkrachten en dat de meeste reacties hier de bestuurder "begrijpen". Hopelijk wordt dit niet omgezet naar de onderwijspraktijk! Ik zou denken dat een volwassen man op een volwassen manier dient te reageren op dit soort dingen. Verwittig de ouders, zet je er over, doe iets, maar een kind verwonden lijkt mij niet echt de "volwassen manier". Het feit dat de dader spoorloos is, toont ook aan dat hij ZELF weet dat zijn daden niet verantwoord waren.

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:19.