actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

 
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Vorige Post   Volgende Post
  #2  
Oud 24th October 2012, 16:25
anneleen.van.saet anneleen.van.saet is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Mol
Posts: 138
We kunnen in het algemeen stellen dat de laatste jaren de media sterk aan het commercialiseren zijn. Deze stijgende commercialisering zie je voornamelijk op zenders zoals VTM en dan vooral op het gebied van reclame. De reclame wordt steeds uitgebreider en begint steeds meer mensen te ergeren. Het is dan ook een logisch gevolg dat mensen die zich doodergeren aan de reclame bij een opgenomen programma de reclame liever doorspoelen dan er onnodig naar te kijken. Natuurlijk houdt je hierbij de bedrijven niet tevreden. Zij betalen immers voor publiciteit door middel van reclame en krijgen deze in vele gevallen niet. Ik vind het dan ook niet meer dan logisch dat de bedrijven, die veel geld neertellen voor de reclame, vragen om iets te kunnen veranderen aan het systeem.
Ik vind het dan niet onterecht om de klanten te laten betalen voor het kunnen doorspoelen van reclame. Als Telenet of Belgacom dit bij het invoeren van de digibox al had gedaan dan had er geen haan om gekraaid maar omdat het hier gaat over een aanpassing en beperking van het bestaande programma komt hier heel wat tegenkanting op.
Met citaat antwoorden
 


Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:34.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.