actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

 
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Vorige Post   Volgende Post
  #3  
Oud 28th April 2012, 13:33
lien.lauwers lien.lauwers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Wechelderzande
Posts: 114
Ik denk dat het belangrijk is om zeker beginnende leerkrachten te evalueren, niet om hen een beoordeling in termen van goed/ slecht te geven maar vooral om hen tips te geven waardoor ze hun onderwijs kunnen verbeteren. Als ik ( hopelijk) volgend jaar afstudeer als leerkracht ben ik niet ineens een "volwaardige" leerkracht, ik heb dan al wel heel wat stages achter de rug maar de echte ervaring heb je dan nog niet. Ik zou er dan persoonlijk ook blij met zijn moest iemand naar mij komen kijken om mij wat tips te geven. Langs de andere kant zou ik het dan weer niet leuk vinden moest ik een echte beoordeling krijgen, maar dat is volgens mij ook niet echt nodig. Beginnende leerkrachten hebben naar mijn mening veel meer aan tips... Ik vind het wel niet nodig dat ervaren leerkrachten nog steeds beoordeeld worden, als ze het aan het begin van hun carrière kunnen zullen ze het na 20 jaar ook nog wel kunnen zeker... Ik begrijp ook wel dat directie hier vaak geen tijd voor heeft, op een school lopen er geen vijf leerkrachten rond maar veel meer. Al deze leerkrachten evalueren vraagt enorm veel tijd, maar beginnende leerkrachten evalueren is volgens mij al voldoende.
Met citaat antwoorden
 


Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:24.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.