actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 26th April 2012, 18:00
lien.debusser lien.debusser is offline
Registered User

Je kan inderdaad wel stellen dat het een probleem is dat er zoveel overlast plaatsvindt in Leuven. Zoals Lennert aanhaalt, denk ik inderdaad ook dat andere grootsteden te kampen hebben met deze problemen.
Interessant vind ik dat korpschef Jean-Paul Mouchaers de normvervaging bij jongeren aanhaalt. Het kan volgens mij wel kloppen dat dat er ook iets mee te maken heeft.
Hopelijk wordt er een redelijke oplossing gevonden voor deze overlast.
Met citaat antwoorden
Oud 26th April 2012, 18:33
Bart.Wielockx Bart.Wielockx is offline
Registered User

Leuven staat bekend als studentenstad, dat deze studenten al eens een stapje in de wereld zetten kan ik begrijpen. Het probleem ligt volgens mij deels bij de mensen die niet studeren en naar Leuven afzakken om uit te gaan. Hoe drukker, hoe groter de kans op overlast.
Daarnaast hebben kennissen van mij ook problemen gehad met lokale jongeren. Ze gooiden glazen bier en flesjes om te provoceren. Eens er een reactie kwam, lokten ze de mensen naar buiten in de hoop op een confrontatie.
Graag zou ik nog besluiten dat ik dit absoluut niet wil veralgemenen naar alle lokale jongeren of mensen die Leuven bezoeken om uit te gaan. Ik wil enkel aanhalen dat deze elementen misschien een deel van het probleem zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:52.