actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 13th April 2012, 10:11
Belinda.Vandenbempt Belinda.Vandenbempt is offline
Registered User

Persoonlijk vind ik dit maar een zeer mager onderzoek, eigenlijk te verwaarlozen als je bedenkt dat slechts 20 mannen bier dronken voor de test. Ik zou het zeker niemand aanraden om te beginnen drinken onder het mom op die manier beter hersenwerk te kunnen verrichten. Is het niet zo dat alcohol de hersenen aantast? En 2 pintjes per dag worden er al snel 3 en meer. Met je goede examencijfers zal je niet veel vooruit zijn als je in de eerste plaats alcoholverslaafd bent.
Met citaat antwoorden
Oud 13th April 2012, 10:30
Evelien.Van.Lieshout Evelien.Van.Lieshout is offline
Registered User

Een drankje kan inderdaad ontspannen, daar ben ik zeker van. Ik kan er daarom wel inkomen waarom men denk dat alcohol dan ook de leerprestaties zal verbeteren. Minder stress maakt je meer ontspannen en daardoor kan je meer gefocust studeren.
Wel geef ik Belinda gelijk. Wanneer jongeren dit gaan lezen, gaan ze alcohol als een excuus gebruiken om betere cijfers te behalen. Het onderzoek is op te weinig mensen gebeurd en waar kan jijzelf de grens leggen? Het is dus zeker oppassen geblazen.

Een kleine tip voor iedereen: Bier (of ons vakmanschap) drink je met verstand! ;-) Of je er ook effectief méér verstand van zou krijgen, is volgens mij toch nog absoluut niet zeker...
Met citaat antwoorden
Oud 13th April 2012, 16:51
AVO AVO is offline
Registered User

Leuk en passend voor deze topic: Een scene uit de serie Cheers.
Bijgesloten Plaatje(s)

A. Einstein
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:21.