actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

 
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Vorige Post   Volgende Post
  #2  
Oud 21st March 2012, 15:18
Charissa Charissa is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Heist-op-den-Berg
Posts: 110
Geen tijd voor evaluatiegesprekken? Dat kan toch niet… Het is net belangrijk dat leraren worden geëvalueerd en opgevolgd. Het mag geen excuus zijn dat hier te weinig tijd voor is, omdat de directie te veel werk heeft met de papierhandel. Langs de andere kant is het begrijpelijk dat je als directeur geen vijftig leerkrachten op regelmatige basis kunt spreken. Daarom is het misschien een goed idee om hier externen voor in te schakelen die het proces van de leerkrachten bijhouden. De directie kan jaarlijks enkele evaluaties bijwonen en voor de andere leerkrachten wordt een mooi overzicht van hun evolutie gemaakt.
Zoals Nic ook al aanhaalde, is het belangrijk om zowel jonge als oudere leerkrachten te interviewen. Op die manier blijft de directie zicht hebben op de loopbaan van die oudere leerkrachten. Als ze dan toch een slechter gesprek hebben, kunnen er tijdig maatregelen getroffen worden om mogelijke problemen te verhelpen en de werking van de school te optimaliseren.
Met citaat antwoorden
 


Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:20.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.