![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf al een aantal maanden last van tinnitus/permanente oorsuizen. Hoewel ik er doorheen de dag vrijwel niets van merk, is dit enorm storend als er geen omgevingsgeluid is. Als je probeert te slapen, kan dit dus erg vervelend zijn. Hoewel tinnitus zelden vanzelf verdwijnt, bestaat het gevaar wel dat het erger kan worden. Om dit te vermijden draag ik nu regelmatig gehoorbescherming tijdens het uitgaan, maar dat is zeker geen waterdichte oplossing. Als deze hoofdtelefoon dus effectief werkt en verkocht zal worden aan een democratische prijs, zou ik, samen met ongetwijfeld velen anderen, zeker interesse hebben.
Ik heb Peter Tass even opgezocht op het internet om na te gaan of het niet de zoveelste "wetenschapper" is die denkt dat hij het warm water heeft uitgevonden. Blijkbaar heeft hij toch een indrukwekkende cv en een aantal prijzen op zijn palmares staan. Ik heb ook geen schandalen of negatieve commentaar gevonden. Er is dus hoop! |
|
||||
|
||||
Dit zou echt geweldig zijn en hopelijk wordt er verder werk van gemaakt. Mijn partner heeft hier enorm veel last van. In die mate dat het zorgt voor een soort doofheid. Het gesuis is zo hoog dat hij geen hoge tonen meer hoort. Dit is slechts langs 1 kant waardoor we nog van geluk mogen spreken maar toch. Het maakt het leven soms niet gemakkelijk. Soms heeft hij belangrijke informatie niet gehoord of ontstaan er misverstanden omdat je niet weet of hij je wel gehoord heeft of niet. Als dit zou kunnen helpen, al is het maar voor 10 maanden dan is het al een hele hulp. Luisteren is heel belangrijk en als je langs 1 kant gedeeltelijk doof bent door oorsuizen kamp je toch met een hele hindernis.
|
|||
|
|||
Niels, +1
|
|
|||
|
|||
Aan het begin van dit schooljaar heb ik samen met enkele andere studenten biologie een groepswerk moeten maken over oorsuizen. Gedurende deze taak werd het me meer en meer duidelijk dat oorsuizen een enorm groot en lastig probleem is/kan zijn.
Deze koptelefoon zou dus een enorm mooie vondst zijn. Vele mensen zullen hierbij gebaat zijn. Nu maar hopen dat hij echt werkt en zoals Niels al zei dat hij aan een democratische prijs te verkrijgen zal zijn. |