actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 14th November 2011, 15:39
NicoGuitard NicoGuitard is offline
Registered User

De kans dat zij deze rechtzaak zullen winnen is volgens mij klein. Zoals in het tweede bericht te lezen valt is pukkelpop wettelijk niet verplicht om een vergoeding te geven. Naar de volgende editie toe zou het bijna zelfmoord zijn mochten ze helemaal geen compensaties geven maar die bonnen zijn in de eerste plaats volgens mij een gunst, en geen plicht.

Anderzijds mogen die mensen die niet tevreden zijn over hun compensatie volgens mij hun geld proberen op te eisen. Pukkelpop is in de eerste plaats een commercieel festival en mag dus voor de rechter worden gesleept als hun klanten ontevreden zijn. Het is aan die rechter dan om te beslissen of ze daar recht op heben of niet.
Met citaat antwoorden
Oud 14th November 2011, 18:57
lien.lauwers lien.lauwers is offline
Registered User

Ik ben het eens met Nico. Ten eerste is het volgens mij voor de organisatie van Pukkelpop niet mogelijk om al de tickets terug te betalen. Ten tweede hebben ze al een compensatie aangeboden( weliswaar om het bestaan van het festival te garanderen). Ik vind dus ook dat de organisatie al genoeg gedaan heeft. Naar mijn mening zijn deze enkelingen dan ook egoïstisch, ik begrijp dat er jongeren zijn die hard hebben moeten werken voor hun ticket maar mogen ze niet blij zijn dat ze nog leven? Ik schat dan ook net als Nico de kans erg klein in dat ze de rechtzaak zullen winnen moest er één komen. Eerlijk gezegd hoop ik dat ze de rechtzaak niet zullen winnen( uit respect voor de slachtoffers). Geld is toch niet het belangrijkste?
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:08.