![]() |
|
|
|||
|
|||
De eerste vraag die bij mij opkomt is: Mag dat zo maar?!
Het lijkt mij compleet belachelijk en verschrikkelijk onnodig om de hormonen van dit kind af te remmen. Ik kan me misschien wel vinden in het idee van de ouders, het gedeelte van 'kiezen wie je bent' is wel een mooi idee van hen, maar daarvoor moet het kind toch niet op deze manier groot gebracht worden? Door open te staan voor vragen en bedenkingen van je kind, moeilijkheden, gesprekken over iemand worden, ... Kan je kind ook kiezen wie het wil zijn, en wat het wil worden in het leven. Het lijkt mij zo onredelijk van de ouders dat zij dit niet gewoon op deze manier aanpakken... Volgens mij gaat het kind nu eerder zichzelf verliezen, in plaats van zichzelf vinden. |
|
|||
|
|||
Ik probeerde me in te houden, maar ik kan het niet laten om mijn mening hierin te geven. Die mening is vrij uitzonderlijk blijkbaar, namelijk, laat die mensen gerust. Zij beslissen wat zij denken dat goed is voor hun kind. Zij doen hier niemand kwaad mee, zij doen dit niet op de kosten van een ander, zij hebben geen kwaardaardige bedoelingen. Dit is hun keuze en wie zijn wij, studentjes van het platteland om daar over te oordelen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Die kleurlingen die dan toch wel blank willen zijn, willen dat enkel omdat zij zich niet aanvaard voelen zoals ze zijn. Ze willen geaccepteerd worden en passen zich daarom aan. Dit is niet het geval Tammy. Hij wil zelf een meisje zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mensen die van huidskleur willen veranderen hebben puur een esthetisch motief. Er is namelijk geen verschil in de hersenen van een kleurling en een blanke.