actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 15th October 2011, 10:10
steffi.vandeneynde steffi.vandeneynde is offline
Registered User

Onverantwoord

Ik vind het totaal onverantwoord dat die therapie naast een kleuterschool plaats vindt. Ik ben akkoord dat deze mensen geholpen worden, aangezien ze met een psychisch probleem zitten dat anders niet opgelost geraakt, maar zoek er dan een andere plaats voor dan waar voor hen de 'verleiding' zo groot is. Als ik kinderen zou hebben zou ik hen onmiddelijk van die school afhalen totdat de locatie voor de therapie verandert wordt.

Nog maar eens het bewijs dat er in België zeer weinig nagedacht wordt over de gevolgen die zaken zoals deze kunnen hebben op de maatschappij.
Met citaat antwoorden
Oud 15th October 2011, 11:46
valerie.burgers valerie.burgers is offline
Registered User

Ik ben het volledig eens met Steffi.
Het is zeker goed dat deze mensen geholpen worden want ze hebben inderdaad een psychisch probleem. Als dit ook maar een kleine kans biedt dat ze het probleem zo kunnen aanpakken is dit zeker een goed initiatief.
De locatie waar de therapieën doorgaat is inderdaad niet gepast om de pedofielen meteen al mee te "confronteren". Maar niet alleen voor hen is dit een confrontatie maar ook zeker voor de leerkrachten en de ouders van de kinderen die er op school zitten. Ik vind dit om problemen zoeken terwijl de oplossing helemaal niet zo moeilijk is. Gewoon de therapie ergens anders laten doorgaan.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:54.