![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Eigenlijk hebben de mensen groot gelijk! Zo als de prijzen nu zijn is het niet vol te houden. Het is wel zo dat het openbaar vervoer veel meer tijd inneemt dan de auto.
Natuurlijk moet je hierin een keuze maken. Als je het al niet zo breed hebt is dit een uitstekend alternatief. Zelf ben ik geen voorstander van het openbaar vervoer. Gewoonweg omdat je er niet altijd op kan rekenen. Dan zijn ze weg, dan staken ze... Maar ieder zijn keuze... Je neemt een buzzypas voor iets meer dan 100 euro per jaar of je neemt een auto waarmee je twee keer tankt en je 100 euro is ook op. Enkel ben je dan misschien nog maar een maand ver. |
|
|||
|
|||
Het is inderdaad wat wikken en wegen zoals Geert en Diewert aanhalen: het openbaar vervoer heeft vandaag de dag redelijk veel vertragingen, waardoor het dus niet echt betrouwbaar is, terwijl je met een auto altijd vervoer ter beschikking hebt op elk uur van de dag.
Om je tank te vullen doe je echter al snel rond de 100 euro op (evenveel dus als je je buzzypas wil verlengen voor een heel jaar). Ik denk dat deze actie vooral handig is voor mensen in drukke steden en die niet ver moeten gaan. Voor verre verplaatsingen neemt men volgens mij best de auto of een ander vervoermiddel om op tijd te zijn. |