actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Overige 'milieubijdragen'
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 26th April 2011, 17:40
nick.vanpeer nick.vanpeer is offline
Registered User

Wat hebben de milieuactivisten nu bereikt? Ze hebben enkel woede opgewekt bij de slachtoffers en in sommige gevallen hebben ze hun doel zélf tegengewerkt. Want wie neemt akte van dit vandalisme? De politie. Hoe komt verplaatste de politie zich? Meestal met de auto. Wie zal de banden herstellen? De takeldienst of iemand van de VAB of ... ? Hoe verplaatsen deze mensen zich? Met de auto/ camionette. Dus, de logica achter deze actie ontgaat me eventjes...
Met citaat antwoorden
Oud 26th April 2011, 18:51
Eva Thijs Eva Thijs is offline
Registered User

Mijn mening hier ook bij aan. Belachelijke actie. Ik ben zelf ook begaan met het milieu, maar deze actie vind ik toch niet kunnen. Het is beter dat de activisten de mensen proberen te overtuigen, niet om ze te saboteren. Ik denk dat deze actie meer kwaad dan goed heeft gedaan.
Vandaag tijdens een stageles PAV, begonnen de leerlingen ook over deze actie. Zij waren er ook van overtuigd dat de actie belachelijk was en totaal geen effect zou hebben.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:08.