actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 17th March 2011, 11:22
LuytenLieselot LuytenLieselot is offline
Registered User

We moeten inderdaad toegeven dat 2,50 euro zeer weinig is voor een biefstuk met frietjes. Maar voor de gezinnen die het minder breed hebben is dit een leuke gelegenheid geweest. Waar ik meer over inzit, is het feit dat Ikea een meubelwinkel is, maar zij proberen hun klanten te lokken via deze stunt: voor weinig geld een lekker maaltijd. Hier heb ik het moeilijker mee, de hoofdzaak bij Ikea zijn de meubels en inrichting van een huis, dan vind ik niet dat je de mensen naar daar moet lokken met een goedkope maaltijd. Natuurlijk wanneer het onderzoek kan uitwijzen dat Ikea onder verlies het eten heeft verkocht, is deze aanklacht volledig terecht vind ik, omdat verkopen met verlies in België niet toegelaten is.
Met citaat antwoorden
Oud 17th March 2011, 19:30
anneleen.van.saet anneleen.van.saet is offline
Registered User

Ik ben het helemaal eens met Marijke. Het is inderdaad zeer nadelig voor de boeren dat biefstukken aan deze prijs verkocht wordt. De boeren hebben het deze tijden al zeer moeilijk en dat zal niet snel veranderen omdat de milieunormen verstrengen en steeds meer mensen geen vlees of weinig vlees eten.
Persoonlijk vind ik deze stunt van Ikea best wel belachelijk. Een winkel die meubels verkoopt moet toch geen mensen gaan lokken met hun goedkope voeding. Ik denk ook dat er weinig mensen naar de Ikea gaan rijden speciaal voor een biefstuk tegen zeer lage prijs. Dit zullen natuurlijk wel de mensen uit de buurt doen maar de kans dat zij meubels kopen is zeer klein. Wat brengt deze stunt dan op, als ze biefstukken verkopen met verlies? Ik wil wel eens weten wat het effect is geweest van deze actie!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 01:02.