actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Wetenschap
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 1st March 2011, 08:56
Michael Van Deun Michael Van Deun is offline
Registered User

Medicijn tegen muco komt er nu echt aan

Het heeft een tijdje geduurd, maar eindelijk is er een medicijn tegen muco gevonden. Er werd al jaren onderzoek gedaan naar de aandoening, maar nu is er toch schot in de zaak gekomen. We zijn nog wel in de fase van het testen, maar als het product aanslaat en effectief helpt/werkt, dan zal dit waarschijnlijk ook op de markt komen. Het is een bericht voor binnenland, maar toch heb ik het in de categorie 'wereld' gezet omdat iedereen wel baat heeft bij deze nieuwe wetenschappelijke ontwikkeling. Een nieuw medicijn om een aandoening te bestrijden, gaat niet enkel in eigen land voordeel hebben maar kan de bevolking wereldwijd helpen. Het is dus een zeer grote doorbraak voor de wetenschap en hopelijk komt er snel positieve reacties en tests. Op die manier kan de aandoening worden verholpen en dat zal hoogstwaarschijnlijk in de toekomst nog een aantal andere wetenschappelijk gevolgen met zich meebrengen die op zichzelf ook wel eens een doorbraak kunnen betekenen. Vingers gekruist dus!
Met citaat antwoorden
Oud 1st March 2011, 19:26
MinkeVanHoof's Avatar
MinkeVanHoof MinkeVanHoof is offline
Registered User

Bij ons op school worden er nu paaseieren verkocht waarvan de opbrengst naar Muco gaat. Ik ben daarom heel blij dit te lezen. De actie is op poten gezet omdat verschillende van onze leerlingen eraan leden en vorig jaar is er zelfs een leerling aan gestorven.
Het toont maar aan dat de wetenschap niet stil zit. Ik hoop maar dat dit geen vals nieuws is.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:53.