actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Vierde Macht (media)
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 6th February 2011, 20:32
Elise.Laureys Elise.Laureys is offline
Registered User

Basta!

Basta is inderdaad een zeer goed programma! Het toont de mensen hoe het er in sommige gevallen echt aan toe gaat. Ook Sabam werd eens doorgelicht door de Neveneffecten en wat blijkt? De jongens kregen facturen aan voor artiesten en liedjes die zij zelf verzonnen hadden: Kenwood (elektrische apparaten), Suzi Wan (voeding) ... . Deze (fictieve) personen zijn niet ingeschreven bij Sabam en bijgevolg zou Sabam hier dus ook geen geld voor mogen aanrekenen. Uiteindelijk kregen ze dit alles wel terugbetaald maar dat was waarschijnlijk alleen maar omdat ze daar met een camera aan de deur stonden. Ik vind dat zoiets niet kan! Bij Sabam zouden ze eerst moeten nakijken of de artiesten wel bestaan en of deze bij hen ingeschreven zijn. Anders verdienen zij daar onterecht veel geld aan.
Met citaat antwoorden
Oud 7th February 2011, 13:39
Mattiaswillems Mattiaswillems is offline
Registered User

Ik vind dit ook een zeer goed programma. Maar wat mij vooral heeft verbaasd is dat het zo'n grote impact heeft gekregen na 'slechts' 4 afleveringen. Het programma is, zoals Lieven Scheire al aanhaalde, oorspronkelijk bedoeld als humoristische televisie. Maar het is veel meer geworden dan dat, zoals blijkt uit de 2e aflevering. Het heeft een kleine revolutie doen ontstaan in de televisiewereld. Ze zijn er zelfs in geslaagd om met een uitzending van minder dan één uur de frauduleuze belspelletjes af te laten voeren, terwijl men hiervoor eerder beschuldigde in plaats van actie ondernam.

Misschien moeten we de neveneffecten vragen om onze regering te vormen?
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:19.