actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 1st February 2011, 13:40
Lotte.Verreijdt Lotte.Verreijdt is offline
Lotte
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Berlaar
Posts: 69
Thumbs down Lidl niet afgeschrikt

Blijkbaar heeft Lidl geen zin om zijn slim gezien ‘klanten- binnenrolmiddel’ snel op te geven. Zo lang er geen echte wetgeving is rond het minimum aangeboden producten bij een grootschalige promotie zullen ze blijven doorgaan met deze praktijken. Overigens wel slim gezien om een in het oog springende promotie op de voorkant van de folder te zetten, de mensen die ‘te laat’ zijn voor de televisietoestellen zullen zeker nog wat andere inkopen blijven doen, want ze zijn er nu toch. Zo blijven er een week lang mensen toestromen die wel geïnteresseerd zijn in een goedkoop televisietoestel en daardoor maken ze profijt bij de keten en zeker omdat het in alle filialen het geval is. De voorgaande boete zal niets geweest zijn tegenover de inkomsten die nog zullen volgen door deze reclame – en verkooptechniek. Overigens wordt er ondertussen ook over de keten gepraat, en zoals men zegt: slechte reclame is ook reclame.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:19.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.