![]() |
|
|
||||
|
||||
Geen artikel hierover om de zaken wat duidelijker te presenteren? Nachtwinkels, tot daar aan toe: minderjarigen kennen al lang de weg, dus dat men dat binnen de perken probeert te houden...
Geen alcohol op de openbare weg? Weet het eigenlijk niet zo goed: grootste slachtoffers van deze maatregel zijn dan wel weer de 'have-nots' die geen centen hebben om op café te gaan... Tegelijk ook wel het gevoel dat dergelijke maatregelen niet te veel richting 'wij-weten-wat-goed-voor-u-is' uitgaan. Individuele verantwoordelijkheid is en blijft het belangrijkst... Als er voor elk 'ongemak' wetten moeten worden ingeroepen, dan gaan we richting Superstaat ![]()
|
||||
|
||||
Ik zou zo'n maatregel wel jammer vinden. Het gebeurd vaak dat we met vrienden samenzitten en zonder drinken vallen.. dus dan is de nachtwinkel de reddende engel
![]() Ik denk niet dat ik ooit al heb gedronken op de openbare weg.. ik zou mij niet kunnen voorstellen wanneer.. Maar idd, de daklozen die op straat hun jenevertje drinken zijn wel degelijk benadeeld..