![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik ben zelf zaterdag naar de film geweest en ook ik vond dat het te veel lawaai was. Na de film zei ik ook tegen mij ouders dat het te veel lawaai was. Binnenkort ga ik oordopjes kopen, die ik kan indoen als ik naar de film ga of naar een feestje/TD ga.
Mijn gehoor is voor mij heel belangrijk. Ik merk nu dat mijn gehoor er de laatste jaren op achteruit gegaan is. Het is niet zo dat ik nu doof ben, maar als iemand iets in de klas zegt, heb ik soms het gevoel dat ik niet alles verstaan heb. Zoals Steff en Marieke al gezegd hebben, ben ik ook akkoord dat de regering hier een wet voor opstelt. Dan is er direct duidelijkheid over hoe hard het geluid mag staan in een bioscoopzaal. |
|
|||
|
|||
Ik was verbaast toen ik hoorde dat hier rond nog geen wet bestond. Wij leven in een land waar alles tot in de kleinste details beschreven staat in ons wetboek. Maar toch hoor je dan dat er geen regels bestaan omtrent het geluid in een bioscoop zaal. Hoewel dit een belangrijke zaak is in mijn ogen. Het gaat immers om het gehoor van de mensen. Ik sluit mij dus aan bij de rest als zij zeggen dat het nodig is om hieromtrent duidelijke regels op te stellen.