![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Dit gaat wel heel erg ver. Zouden die Noren zo ontzettend lang van het toilet gebruikmaken dat de bazen het niet meer vertrouwen? Als je al niet meer zonder zorgen je behoefte kunt doen, waar houd het dan op?? En de regel van de armbandjes slaat ook al nergens op, moet je echt controleren wie er waarom naar de wc gaat? Ik vind het belachelijk. Op veel gebieden denk ik dat we kunnen leren van de Scandinaviërs, maar op dit gebied absoluut niet.
|
|
|||
|
|||
Dit vind ik wel heel overdreven.
Een vrouw wil toch in de eerste plaats verzwijgen wanneer ze haar regels heeft. Als ze een rood bandje moeten aandoen, weet iedereen altijd wanneer en hoe lang ze hun regels hebben. Ook voor de rest vind ik het onaanvaardbaar. Je zou gewoon naar het toilet moeten kunnen gaan, zonder dat iemand je in het oog houdt. Ze zouden beter hun tijd spenderen aan nuttigere dingen, dan in het oog te houden wanneer hun werknemers naar het toilet gaan. |
|
||||
|
||||
misbruik
Natuurlijk wil de vrouw verbergen dat ze haar maandstonden heeft, maar uiteindelijk is dit niets om zich over te schamen. Vrouwen krijgen dit nu eenmaal, meer bepaald één keer per maand. Toch twijfel ik bij dit artikel of dat ze ook geen misbruik kunnen maken van die bandjes. Als een plaspauze zo belangrijk blijkt te zijn in Noorwegen, kun je toch 'sjoemelen' met de bandjes? Alsof de werkgever echt in de broeken van de dames gaat kijken om te zien dat ze wel degelijk hun maandstonden hebben? Je kan je maandstonden een paar dagen rekken, bandjes uitdelen,... . Tenzij ze dit echt laten controleren door een bedrijfsarts. Dan is dit zeker een geval van inbreuk op de privacy.
De verdere controle van het wc bezoek vind ik ronduit belachelijk. Bespaar liever op elektriciteit (zonnepanelen), dan op plaspauzes.
|
|||
|
|||
![]()
Ik zou een rood sjaaltje dragen....
hallo zeg wat een onzin inbreuk op de privacy, integriteit, vrouwonvriendelijk watte? vrouwenhaat gaan plassen is menselijk en pauzes verplicht anders moeten ze maar robotten inzetten productie boven menswaardigheid ![]() |