![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
#1
|
|||
|
|||
Ze willen iets doen aan hun 'onveilige' reputatie en installeren nieuwe remsytemen.. Maar als er dan een reiziger een melding doet dat er een seinlicht niet goed functioneert (wat toch heel belangrijk is) wordt dat gewoon genegeerd. Waar zijn ze dan mee bezig? Ze mogen al van geluk spreken dat er zulke alerte reizigers zijn die het durven melden en dan nog negeren ze het. Onbegrijpelijk.
|
#2
|
|||
|
|||
De NMBS komt de laatste tijd inderdaad niet al te positief in het nieuws. Voorvallen zoals beschreven in dit artikel zullen ook geen goed doen aan hun reputatie.
Ik vind het zeer onprofessioneel en onverantwoord dat ze reacties van de reizigers, hun klanten, negeren en deze zonder verder onderzoek naast zich neerleggen. Een gigantisch bedrijf als de NMBS, in opdracht van de Belgische federale overheid nota bene, zou toch beter moeten weten ... Laatst aangepast door Niels Olieslagers : 20th November 2010 om 19:40 |
#3
|
|||
|
|||
Sinds de treinramp in Buizingen denk ik dat veel treinreizigers (mezelf inbegrepen) bezorgd zijn om de veiligheid op het spoor.
Verhalen als deze slaan een serieuze deuk in het vertrouwen dat mensen stellen in de NMBS. Het is hallucinant dat meldingen van een defect seinlicht niet serieus genomen worden binnen de NMBS, en dat de betrekking van de pers nodig is om gehoord te worden. We kunnen alleen maar hopen dat de uitspraak van de vertegenwoordiger van Infrabel ("Reizigers waren volgens ingenieurs nooit in gevaar") ook effectief de waarheid is... |