actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 17th November 2010, 20:08
veronique.geussens veronique.geussens is offline
Registered User

Waar gaat dat heen , en om zeker te zijn zullen de vrouwen bewijs moeten leveren ?
Oud 18th November 2010, 00:33
jens.cuypers jens.cuypers is offline
Registered User

Wat een absurd gedoe.. Ik kan ergens de maatregel begrijpen als in: er zijn inderdaad altijd mensen die misbruik maken van dingen zoals het toilet om tijd te winnen.. Maar dan nog is de maatregel meer dan overdreven, ze vinden nog wel 100 andere manieren als ze echt willen tijd winnen.

Om te beginnen zou ik als ik een vrouw was, het niet leuk vinden als iedereen weet wanneer ik aan het menstrueren ben.

Wat te doen wanneer een vrouw onverwachts haar maandstonden krijgt? Moet ze dan even in het midden van de dag naar de baas stappen om te tonen dat ze haar maandstonden heeft om dan zo ook nog een rood bandje te krijgen?

Wat is de volgende stap? Dat mensen die buikloop hebben moeten gaan vragen voor een buin brandje, zodat ook die mensen recht hebben om een keer meer naar het toilet te mogen?
Met citaat antwoorden
Oud 19th November 2010, 10:28
Emmely Emmely is offline
Registered User

Dit is er wel over. Als vrouw is het al zo gênant dat je je regels al hebt, en dit dan nog eens laten zien is nog erger. De privacy van de vrouwen en mannen worden in Noorwegen maar weinig gerespecteerd vind ik. Een camera op toilet is er echt over. Dit zou ik persoonlijk heel gênant vinden om dan een toilet bezoek te brengen. Ik kan er inkomen dat mensen veel naar toilet gaan om even 'pauze' te hebben, maar de manier waarop van aanpakken is zeer slecht, vind ik. Stel dat er mensen zijn die zware buikpijn, krampen,misselijkheid,... noem maar op hebben. Die mogen dan niet vaker naar het toilet, of hebben die ook een bandje aan, voor 'buikpijn'. Dit is echt belachelijk. Er zijn nog wel andere manieren om deze situatie aan te pakken. Maar deze aanpak is gewoon niet correct. De privacy van de mens wordt hier alles behalve gerespecteerd.
Met citaat antwoorden
Oud 20th November 2010, 10:49
dorien.wellens dorien.wellens is offline
Registered User

Hier bestaat de gepaste uitdrukking voor: 'zever in pakskes!'
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:27.