actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 22nd April 2010, 23:53
Tine Van den Langenbergh's Avatar
Tine Van den Langenbergh Tine Van den Langenbergh is offline
Registered User

Ik zou mijn man ook niet vertrouwen als hij de pil zou nemen in plaats van mij. Oké toegegeven, het zou wel handig zijn, maar als hij deze vergeten is ben jij wel zwanger! Terwijl de pil nemen zijn verantwoordelijkheid was. Als je zelf de pil vergeet te nemen en ongewenst zwanger wordt, kan je de schuld niet op een ander schuiven. Ik denk dat het inderdaad beter is dat de farmaceutische bedrijven blijven zoeken naar een anticonceptie voor mannen in de vorm van een implantaat. Zo hoeft de vrouw geen hormonen in de nemen en zich geen zorgen te maken over ongewenste zwangerschappen omdat haar man vergeetachtig is.
Met citaat antwoorden
Oud 24th April 2010, 13:36
Eva Thijs Eva Thijs is offline
Registered User

Zijn mannen te vertrouwen...

Ik vind dat mannen evenveel te vertrouwen zijn als vrouwen. Als een koppel ervoor zou kiezen dat de man een anticonceptiepil neemt (wanneer die op de markt is) dan kan de man daar toch zijn verantwoordelijk voor nemen. Er zijn ook vergeetachtige en nonchalante vrouwen, het is niet omdat je een man bent dat je daarom ook nalatig bent.
Dat mannen niet meer betrouwbaar zouden zijn wanneer ze anticonceptiepillen nemen is ook belachelijk. Zijn alle vrouwen dan wel betrouwbaar?
Met citaat antwoorden
Oud 24th April 2010, 20:08
Tine Van den Langenbergh's Avatar
Tine Van den Langenbergh Tine Van den Langenbergh is offline
Registered User

Nee maar als je als vrouw weet dat je niet dagelijks eraan denkt om een pil te nemen, kan je altijd voor een implantaat gaan of prikpil en dergelijke. Maar wanneer een vrouw toch kiest voor de pil te nemen en deze vergeet en zwanger wordt, is dit haar eigen fout. Wanneer de man de pil vergeet te nemen en de vrouw ongewenst zwanger wordt, kan de vrouw de man verwijten dat hij de pil is vergeten te nemen. Ik denk dat dit wel een oorzaak kan zijn van conflicten, wantrouwen of echtelijke ruzies.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:20.