![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Ik vind dit persoonlijk een schitterend initiatief, ik ben er zeker van dat de ouders hier heel veel gebruik van zullen maken. Er zijn dan ook vele voordelen verbonden aan het gratis enten van dit vaccin, namelijk het is gratis dus geen kosten, ouders moeten niet naar het ziekenhuis rijden waardoor ze soms een halve dag verliezen en er is geen uitstel mogelijk omdat er een verpleegster naar de school komt en dan moet je je wel laten inenten. voor mij heeft de regering na lange tijd nog eens iets goed gedaan.
|
|
|||
|
|||
Dit is een schitterend initiatief, maar we kunnen ons afvragen of het niet wat laat komt? Ikzelf heb de inentingen al even achter de rug, en zelfs mijn zus, nu 17, heeft ze al zeker een jaar achter de rug.
Voor mijn ouders een kostelijke grap. Toen mijn zus de inentingen kreeg, werd het terugbetaald, maar toen ik ze kreeg nog niet. Ik heb niet durven vragen wat het koste, omdat mijn ouders gezondheid prioritair vinden op de kosten die daaraan verbonden zijn. Op zich vind ik het dus een schitterend initiatief, elke kans om een risico uit te schakelen, is een zeker te nemen kans! |